O EXPERIENȚĂ PUTERNICĂ PENTRU CLIENȚI

Lumea din zilele noastre este, datorită revoluției tehnologice, supusă unor schimbări constante care afectează întreaga societate.

În ceea ce privește sistemele de comunicații și de informare, lumea utilizează sisteme de informare media mai puțin tradiționale, cerând noi sisteme în care tehnologia transmite toate informațiile necesare în timp real într-un mod mai accesibil, mai atractiv, mai organizat și mai complet.

Consumatorii sunt din ce în ce mai exigenți atunci când vine vorba de comunicările din magazine.

Mediul unui magazin bine structurat și dotat cu afișaje digitale interactive poate face diferența în procesul decizional al clientului.

Aceste soluții atrag atenția publicului țintă prin imagini captivante, evidențierea unui produs pus în vânzare și posibilitatea clientului de a consulta informații mai detaliate despre produse sau servicii, încurajează interacțiunea prin utilizarea codului QR, prin intermediul codurilor promoționale, posibilitatea afișării promoției, videoclipuri sau imagini.

Atragerea, informarea și păstrarea consumatorilor cu o strategie de soluții digitale este, cu siguranță, un pariu bun pentru viitor.

SCHIMBĂ CONȚINUTUL CU UȘURINȚĂ

Reclamele trebuie sa fie interesante, iar ceea ce este interesant nu e static pentru prea mult timp. Schimbarea conținutului digital duce la eliminarea costurilor constante pentru printarea de noi bannere și a muncii zilnice de înlocuire a acestora. Afișajele multimedia vă permit să comunicați cu publicul dvs. țintă în interiorul magazinului, stimulând vânzările și în mod activ interacțiunea dintre brand și consumatori.

Cele mai recente studii arată că majoritatea clienților cheltuiesc cu până la 35% mai mult în magazinele cu semnalizare digitală.

Cele mai multe decizii de cumpărare se fac la câțiva metri de la casa de marcat, iar poziționarea acestor display-uri cu mesaje atrăgătoare va fi cu siguranță o soluție eficientă