5 sfaturi pentru implementarea și gestionarea cu succes a chioșcurilor digitale interactive
Ce este un chioșc interactiv și cum funcționează?
Chioșcurile interactive furnizează informații și servicii publicului prin terminale digitale. Folosind un ecran tactil, o tastatură sau un dispozitiv de indicare, vizitatorii pot interacționa cu chioșcul și pot extrage informații specifice nevoilor lor.
Chioșcurile ca acestea sunt standard în locuri publice precum aeroporturi, hoteluri, restaurante, biblioteci, clinici de sănătate și centre comerciale.
Dimensiunea unui chioșc poate varia de la un design mic de masă cu doar o tastatură și un afișaj până la o unitate mare de sine stătătoare cu alte elemente mecanice, cum ar fi distribuitoare de monede și imprimante.
Aproape toate chioșcurile interactive au o interfață cu ecran tactil. În comerțul cu amănuntul sau restaurante – aproape întotdeauna aveți o opțiune de plată direct disponibilă pentru a elimina nevoia ca oricine să preia o comandă. Ca răspuns la pandemie, chioșcurile interactive fără atingere au devenit mai populare – permițând clienților să scaneze articole, să găsească informații și multe altele fără să atingă dispozitivul, folosind de asemenea sisteme de tip HTO (Hover Touch Overlay)
Unele chioșcuri sunt gestionate de un însoțitor uman în cazul în care un client sau utilizator are nevoie de asistență suplimentară. În magazinele mari care au chioșcuri de self check-out, acest lucru este obișnuit mai ales pentru a preveni cozile lungi.
Care sunt beneficiile adoptării chioșcurilor interactive?
În lumea afacerilor, chioșcurile interactive sunt peste tot. Ce oferă ele afacerii tale?
1. Creșterea eficienței și a vânzărilor
Cu un chioșc interactiv, clienții pot interacționa cu afacerea dvs. fără a sta la coadă, permițându-vă să faceți alte lucruri care necesită atenția dvs. directă. Mai multă eficiență înseamnă mai mulți bani. De asemenea, chioșcurile interactive pot crește vânzările, oferindu-le clienților șansa de a răsfoi și de a cumpăra pe loc.
De asemenea, sunt grozave pentru upselling și cross-selling. Clienții pot să răsfoiască ceea ce au venit să caute și le puteți arăta produse adesea asociate sau recomandări specifice bazate pe comportamentul lor de navigare.
2. Experiență îmbunătățită a clienților
Oferind un suport mai bun și canale de comunicare suplimentare, chioșcurile interactive îmbunătățesc serviciile pentru clienți.
Clienții vor convenabilitate. Cu chioșcurile interactive, clienții dețin controlul, ceea ce le îmbunătățește relația cu tine și le creează loialitate, oferindu-le libertatea de a face cumpărături așa cum doresc.
Permițând mai multor clienți să folosească un chioșc simultan, autoservirea reduce timpii de așteptare. Acest lucru accelerează tranzacțiile în perioadele aglomerate. Clienții apreciază, de asemenea, servicii precum tipărirea cărților de îmbarcare, care pot fi efectuate fără a fi nevoie să vorbească cu un operator.
Cumpărătorii vor avea întotdeauna acces la serviciile oferite de chioșcuri dacă acestea sunt disponibile full-time, extinzând timpul în care îi puteți converti în clienți plătitori.
3. Economii de costuri
Chioșcurile care oferă funcții interactive economisesc banii afacerii dvs. prin procese automate care pot reduce cerințele de personal pentru sarcini repetitive.
Aproape toate chioșcurile au acces la Wi-Fi, astfel încât să puteți integra mai multe sisteme diferite într-un singur dispozitiv, cum ar fi comenzile, plățile, verificarea inventarului, vremea și serviciile de localizare.
Ca rezultat, afacerea dvs. poate economisi costuri fără a reduce standardele de servicii - toate acestea permițând companiei dvs. să gestioneze un volum mare de clienți.
Întrucât aceste resurse nu mai sunt necesare, puteți fie să eliminați acele posturi, fie să alegeți să realocați angajații către roluri care se potrivesc mai bine cu capabilitățile complexe care pot fi îndeplinite doar de oameni încă.
Sfaturi pentru implementarea și gestionarea de succes a chioșcurilor digitale interactive
Chioșcurile digitale interactive de astăzi sunt o modalitate excelentă de a vă promova marca, de a stimula vânzările și de a crește loialitatea clienților. Cu toate acestea, pot deveni rapid o problemă mai mare decât merită fără o planificare și un management adecvat.
Iată câteva sfaturi pentru implementarea și gestionarea cu succes a acestor dispozitive pentru a vă ajuta să economisiți timp și bani.
1. Actualizați-vă conținutul la zi
Clienții apreciază chioșcurile pentru că le oferă acces ușor la cele mai recente produse și oferte.
Cu toate acestea, ele sunt eficiente doar dacă sunt actualizate cu cele mai recente informații. Chioșcurile dvs. ar trebui actualizate în mod regulat pentru a vă asigura că clienții dvs. au cele mai exacte informații disponibile - astfel, puteți construi încredere și puteți converti mai mulți clienți cu oferte noi.
2. Păstrați lucrurile simple
Nu supraaglomerați chioșcul cu opțiuni și funcții. Nu doriți să vă copleșiți utilizatorii, altfel aceștia pot ajunge confuzi și vor evita chioșcul în viitor.
Concentrați-vă pe sarcinile cele mai importante și faceți-le ușor de navigat.
Chioșcul dvs. interactiv ar trebui să permită utilizatorilor să acceseze rapid meniuri și să efectueze sarcini de bază.
Asigurați căutări rapide și ușoare la chioșcul dvs. dacă sunt utilizate pentru a furniza informații. Includeți funcții avansate numai dacă știți că clienții dvs. le pot folosi și dacă oferă suficientă valoare pentru a depăși riscul de a vă complica prea mult chioșcul.
3. Folosiți etichete clare și concise
În același ton cu simplitatea, claritatea merită și ea propriul articol din listă. Butoanele de pe chioșc trebuie să fie etichetate clar, astfel încât utilizatorii să știe ce fac, iar butoanele și meniurile ar trebui să fie suficient de mari pentru ca oamenii să le vadă și să le folosească cu ușurință.
Utilizatorii vor fi frustrați și vor trece la o altă opțiune dacă meniurile sau etichetele sunt neclare. Încercarea și eroarea pot dezvălui ce face un buton, dar va dura prea mult efort și timp.
Dacă textul este ușor de citit, clienții nu vor fi nevoiți să descifreze ceea ce spune.
Concluzia: faceți-le cât mai simple posibil.
4. Testează, Testează, Testează!
Odată instalat chioșcul, testați-l pentru a vedea dacă butoanele sunt ușor de apăsat, dacă ecranul răspunde bine la glisări și așa mai departe. Puteți chiar să cereți câtorva oameni să-l încerce și să vadă ce părere au.
Ecranele chioșcurilor trebuie să fie suficient de rezistente pentru a evita apăsările accidentale, dar nu atât de dure încât oamenii să nu le poată folosi.
Verificați cum reacționează ecranul la diferite condiții de iluminare. Dacă este greu de văzut, fie schimbați poziționarea. Iluminarea slabă poate distruge un chioșc grozav. Pentru asta recomandam utilizarea ecranelor cu luminozitate ridicată, adecvată încăperilor în care vor fi folosite, si cu unghi lar de vizionare. Daca infokioskul va fi utilizat intr-o încăpere cu foarte multă lumină naturală, cea mai bună soluție sunt ecranele high brightness, lizibile la soare cu protecții Antireflex.
Chioșcurile trebuie monitorizate în mod regulat. Sistemele de management al conținutului (CMS) pentru semnalizare digitală oferă instrumente de analiză pentru a urmări modul în care utilizatorii interacționează cu conținutul chioșcului interactiv.
Poate fi extrem de util în simplificarea designului chioșcului dvs. și pentru a determina ce informații să furnizați.
5. Asigurați alinierea mărcii
Asigurați-vă că aparatul dvs. corespunde mărcii altor semnalizări fizice sau digitale pe care le aveți deja.
Recunoașterea mărcii dvs. este crucială - chiar dacă trec doar pentru o secundă, clienții trebuie să fie capabili să o recunoască.
Dacă puteți, utilizați aceleași culori și imagini ca și campaniile existente în chioșcurile digitale interactive pentru brand awareness.
Soluții software de semnalizare digitală end-to-end pentru chioșcuri interactive
Implementarea și gestionarea chioșcurilor digitale poate fi o sarcină descurajantă pentru unii, la prima vedere, dar beneficiile pot fi uriașe cu planificarea și execuția corectă.
V-am oferit câteva sfaturi pentru ca implementarea dvs. să fie cât mai simplă posibil.
Urmați acești pași pentru a vă asigura că chioșcurile digitale interactive oferă o valoare extraordinară clienților dvs.
Wallboard oferă soluții software de semnalizare digitală end-to-end pentru organizațiile din toate industriile pentru a le ajuta să se conecteze cu publicul țintă la un nivel mai profund.
