Șabloane de sărbători pentru semnalizare digitală

68% dintre americani au achiziționat un produs sau un serviciu ca rezultat direct al faptului că au fost influențați de semnalizarea digitală din spațiile comerciale– dar acest instrument versatil înseamnă mult mai mult decât doar creșterea cifrelor de vânzări.

Semnalizarea digitală ajută organizațiile să-și transmită mesajele publicului țintă în cel mai eficient mod, promovând produse și consolidând politici favorabile la locul de muncă.

Și având în vedere sezonul sărbătorilor care durează peste o lună, semnalizarea digitală oferă o oportunitate excelentă pentru organizații de a răspândi bucuria sărbătorilor în timp ce își îmbunătățesc rezultatele de afaceri în acest proces.

4 sfaturi pentru a profita la maximum de semnalizarea digitală de sărbători

Semnalizarea digitală poate ajuta să aducă pe toată lumea mai aproape în perioada sărbătorilor.

Și pentru a vă ajuta să profitați la maximum de ea, mai jos vă împărtășim patru sfaturi practice pe care să le aveți în vedere atunci când vă creați conținutul digital de sărbători.

1. Definiți elementele esențiale

Când intenționați să implementați o campanie de semnalizare digitală pentru sărbători, proiectați dinainte ceea ce încercați să realizați ca să obțineți o rentabilitate pozitivă a eforturilor dvs., economisind în același timp timp și resurse.

Deci, înainte de a începe să vă construiți strategia de semnalizare digitală pentru sezonul sărbătorilor, asigurați-vă că ați acoperit pe deplin elementele esențiale:

Obiective – Ce anume încercați să realizați cu semnalizarea digitală pentru sărbători/vacanțe? Poate fi practic orice – de la stimularea vânzărilor până la promovarea unui mediu de lucru pozitiv.

Locație – Unde intenționați să vă plasați semnalizarea digitală? În funcție de locația cu care trebuie să lucrați, poate doriți să optați pentru diferite tipuri de conținut pentru a maximiza impactul dvs. de marketing.

Conținut – Ce fel de conținut de semnalizare digitală sperați să creați? De la postere digitale la semnalizare video, posibilitățile tale sunt nelimitate.

2. Aliniați-vă stilul cu marca dvs

Așa cum menținerea coerenței tuturor activelor tale digitale ajută la construirea unei imagini solide de marcă, alinierea designului semnalizării digitale cu marca te poate ajuta să-i sporești fără probleme valoarea pe termen lung.

Din acest motiv, utilizați aceleași fonturi, culori și modele pentru a crea un aspect și o senzație consecventă pentru toate elementele dvs. de semnalizare digitală.

3. Dați frâu liber creativității

Deoarece publicul dvs. este bombardat cu reclame zilnic, trebuie să faceți eforturi suplimentare în a "reduce zgomotul" pentru a atrage atenția angajaților, partenerilor și clienților dvs.

Deci, nu vă fie teamă să experimentați cu modele îndrăznețe și culori strălucitoare. Cu setul de instrumente potrivit (mai multe despre asta mai târziu), puteți transforma semnalizarea digitală într-o capodopera vizuală fără abilități de specialitate sau cunoștințe tehnice.

4. Utilizați un instrument de programare

Optimizați timpul, iar dupa orele petreute pentru realizarea conținutului digital, programați transmiterea live. Pentru a vă asigura că toată munca voastră nu va fi în zadar, utilizați instrumentele de programare CMS astfel încât campania digitală să înceapă și se termină în timpul perioadei de vacanță.

S-ar putea să fim puțin părtinitori în recomandarea noastră (doar puțin), dar instrumentul de programare CMS Wallboard vă permite să faceți exact asta, oferindu-vă control complet asupra modului și când conținutul dvs. este transmis live.

3 cele mai bune șabloane de semnalizare digitală de sărbători

Toată lumea iubește conținutul vizual. Acest lucru are de-a face în principal cu faptul că 90 la sută din toate informațiile procesate de creier sunt vizuale, explicând creșterea fulgerătoare a soluțiilor de semnalizare digitală din ultimii câțiva ani.

Mai jos, vă oferim trei șabloane de semnalizare digitală de sărbători

Unele dintre aceste șabloane de vacanță au fost create de experții de la Wallboard, în timp ce unele au fost selectate din toate colțurile internetului. Fără alte prelungiri, să începem.

1. BLACK FRIDAY

No alt text provided for this image

Vinerea neagră este cea mai mare sărbătoare de cumpărături din Statele Unite (și din întreaga lume), așa că nu doriți să pierdeți ocazia de a profita de puterea semnalizării digitale pentru a vă stimula implicarea clienților și a genera mai multe vânzări.

În funcție de obiectivele dvs., este posibil să doriți să creați conținut pentru semnalizarea digitală de Black Friday în moduri diferite.

De exemplu, dacă obiectivul dvs. este să vă maximizați cifrele de vânzări. Poate doriți să creați conținut care să evidențieze cele mai bune oferte ale reducerii de Black Friday.

Pe de altă parte, dacă nu doriți să pară prea vânzător, folosirea mesajelor mai puțin agresive vă poate ajuta să creșteți gradul de conștientizare și implicare a clienților fără a vă irita publicul țintă.

Pentru a vă ajuta să vă evidențiați din mulțime, acest șablon de semnalizare digitală vă permite să vă îmbunătățiți mesajele în timp ce vă prezentați marca într-o lumină pozitivă.

DESCARCĂ PACHETUL

2. CRĂCIUNUL

No alt text provided for this image

Crăciunul este acel moment unic în care putem lăsa deoparte stresul vieții cotidiene pentru a sărbători și a arăta apreciere autentică față de oamenii din jurul nostru.

Cu marcajele digitale de Crăciun, puteți crea atmosfera perfectă de sărbători, sporind în același timp gradul de conștientizare a mărcii și implicarea clienților.

DESCARCĂ PACHETUL

6. REVELIONUL ȘI ANUL NOU

No alt text provided for this image

Pentru mulți oameni de pe tot globul, Anul Nou aduce cu el speranța unui nou început – ce veți include în rezoluția de Anul Nou în acest an?

Ca o modalitate de a răspândi vibrații mai pozitive în jurul tău, semnalizarea digitală îți permite să folosești șabloane uimitoare pentru a aduce bucurie de sărbători clienților, partenerilor și angajaților tăi.

DESCARCĂ PACHETUL

Cum Wallboard face managementul conținutului digital Signage atât de ușor

V-au plăcut șabloanele, dar probabil că vreți să schimbați un lucru sau două pentru a le înfrumuseța puțin sau pentru a le adapta nevoilor și stilului vostru.

Ce ați zice de schimbarea fundalului? Sau modificarea culorilor? Sau să-i adăugați un logo? Poate vreți chiar să duceți semnalizarea digitală de la următorul nivel, schimbând imaginile statice cu GIF-uri animate.

 Soluția noastră software de semnalizare digitală face ca reglarea acestor detalii și punerea în direct a conținutului să fie o sarcină deloc obositoare și consumatoare de timp.

Cu Wallboard, este nevoie de doar câteva clicuri și acțiuni drag and drop pentru a crea o semnalizare digitală de vacanță uimitoare, cu aspect profesional, care să surprindă pe toată lumea.

Nu e nevoie sa ne credeți pe cuvant. Urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea cât de ușor este să creați conținut în CMS-ul nostru cu doar câteva clicuri și acțiuni drag and drop.

Ne puteți solicita oricând un cont demo gratuit.