ILUMINATUL ÎN CENTRELE COMERCIALE

De cele mai multe ori, trecătorii nici măcar nu știu ce i-a determinat să se uite. Dar s-au uitat și tocmai aceasta este intenția. Exemple de efecte subtile de iluminare dinamică sunt un impuls scurt în intensitatea luminii, o schimbare subtilă a culorii sau o schimbare de la alb cald la alb rece, uneori, adăugarea de culoare nu este nici măcar necesară.
Vitrina este un element foarte important al spațiului comercial. Aceasta ar trebui nu numai să ademenească oamenii să intre în magazin, ci și să dețină identitatea
brandului. Vitrina oferă clienților prima impresie despre magazin, marcă și produse. Cerința de bază pentru o iluminare bună a vitrinelor este folosirea soluției potrivite de iluminare cu accent, cu o cantitate suficientă de lumină, cu o înaltă calitate a luminii, un fascicul îngust și temperatura corectă a culorii. Obținerea unui contrast între lumină și umbră este vitală pentru crearea unei vitrine interesante din punct de vedere vizual, în care produsele afișate se disting.

Prezentarea produselor într-un mod dezirabil și irezistibil este provocarea finală a tuturor comercianților. Designerii utilizează adesea materiale de prezentare pentru a atrage clienți, dar iluminatul poate fi un instrument chiar mai puternic. Iluminatul magazinelor este mult mai atrăgător atunci când designul de iluminat este optimizat pentru produsele afișate.